مطالب مرتبط:
امیر سرلشکر موسوی: شهید صیاد شیرازی «نماز کوک» بود؛ همه چیز خود را با نماز تنظیم می کرد
محفل قرآنی به یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی در رشت برگزار شد
امیر سرلشکر موسوی: مکتب شهید صیاد شیرازی فراتر از موضوع دفاعی نظامی است/ این مرد بزرگ برای دقیقه دقیقه وقت خود آماده جوابگویی بود
بیست و پنجمین سالگرد سپهبد شهید علی صیاد شیرازی
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در بیرجند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 08:452024-04-09سياسي

شهید صیاد شیرازی با این ویژگی ها بشناسیم


نتیجه تواضع، یک حالت ‏خشوع و خضوع معقول درونی است که نشانه ‏های آن در رفتار و کردار و گفتار افراد آشکار می ‏شود و این همان واقعیت عینی بود که درباره امیر سرافراز اسلام، - نتیجه تواضع، یک حالت ‏خشوع و خضوع معقول درونی است که نشانه ‏های آن در رفتار و کردار و گفتار افراد آشکار می ‏شود و این همان واقعیت عینی بود که درباره امیر سرافراز اسلام، امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی مصداق یافته و ثابت کرد که شهدا در عین تواضع و فروتنی، بزرگ ترین ها را رقم زدند و در نهایت نیز به اوج رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ قاسم اکبری­ مقدم در یادداشتی ویژگی های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را واکاوی کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: سرنوشت پرافتخار ایران اسلامی در عرصه ها و دوران­ های مختلف تاریخ به دست مردان بزرگی رقم خورده که هر یک از آنها در اوج ایثار و فداکاری برای حفظ استقلال کشور گام برداشتند.

ایثار و فداکاریی که ناشی از تفکری اسلامی و انقلابی بوده و این تفکر مخلصانه در طول تاریخ باعث شده تا کارهای مهم و اثرگذاری جهت نیل به قله­ های سعادت صورت پذیرد.

یکی بخش و قسمت مهم و جاودانه تاریخ ایران اسلامی، دوران هشت ساله دفاع مقدس است که در این عرصه ماندگار، مردان بزرگی سهیم بوده ­اند.


برچسب ها: صیاد شیرازی - علی صیاد شیرازی - سپهبد شهید - شیرازی - تواضع - سرافراز - ایثار و فداکاری
آخرین اخبار سرویس:

شهید صیاد شیرازی با این ویژگی ها بشناسیم

شهید صیاد شیرازی با این ویژگی ها بشناسیم