مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-13اجتماعي

قم گرمتر می شود


کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز 25 درجه سانتی گراد است و تا پایان هفته به حدود 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

- ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز 25 درجه سانتی گراد است و تا پایان هفته به حدود 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

محمدرضا قاضی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی قم در هفته جاری، اظهار کرد: امروز آسمان قم صاف در برخی ساعات همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم تاکید کرد: عمده ترین پدیده جوی برای روزهای میانی هفته جاری افزایش ابر است و برای روز سه شنبه احتمال رگبارهای بسیار پراکنده در استان قم پیش بینی می شود.

قاضی افزود: وزش باد در روزهای دوشنبه و سه شنبه تا حدودی افزایش پیدا می کند اما این وزش شدید نخواهد بود.

وی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته جاری، اضافه کرد: حداکثر دمای هوای برای امروز 25 درجه سانتی گراد است و تا پایان هفته به حدود 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

قاضی اظهار کرد: حداقل دمای هوای امروز 10 درجه سانتی گراد است که با توجه به روند افزایشی دما تا پایان هفته به حدود 13 تا 15 درجه سانتی گراد خواهد رسید.


برچسب ها: کارشناس هواشناسی - سانتی گراد - پایان هفته - دمای هوا - هفته - هواشناسی - افزایش
آخرین اخبار سرویس:

قم گرمتر می شود

قم گرمتر می شود