مطالب مرتبط:
محافل صهیونیستی: اسراییل جبهه شمال را از دست داده است
اسراییل دست به اعتراف بزرگ زد!
جنایت جدید اسراییل در جنوب لبنان/ دست کم 6 تن شهید شدند |
واکنش تند عربستان به اقدام اسراییل
ببینید | حمله موشکی شدید به اسراییل؛ پای چه کسانی در میان است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 13:452024-03-28بين الملل

اسراییل جبهه شمال را از دست داد


تحلیلگران و رسانه های صهیونیستی با اشاره به خسارت های شدیدی که جبهه شمالی فلسطین اشغالی در پی عملیات های حزب الله دریافت می کند، با به چالش کشیدن دکترین امنیتی رژیم اشغالگر تاکید کردند اتفاقی که برای اسراییل در شمال افتاده یک شکست راهبردی عمیق است.

- به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، در پی حمله موشکی دیروز به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی که حزب الله در پاسخ به جنایت اخیر اشغالگران در هدف قرار دادن غیرنظامیان لبنانی و تجاوز ارتش صهیونیستی به یک مرکز پزشکی در جنوب لبنان، انجام داد، رسانه های عبری اعلام کردند آسیب شدیدی که به این شهرک وارد شده، بیانگر واقعیت تلخ منطقه شمال اسراییل (فلسطین اشغالی) بوده و شکست استراتژیک عمیق اسراییل را نشان می دهد.

واقعیت تلخ جبهه شمالی فلسطین اشغالی روزنامه عبری اسراییل هیوم در این زمینه اعلام کرد که صبح دیروز مجموعه ای از راکت و موشک غیر عادی به سمت شهرک کریات شمونه شلیک شد و خسارت های زیادی وارد کرد که این مسئله واقعیت تلخ جبهه شمالی را برجسته می کند.

یوآو لیمور تحلیلگر نظامی معروف صهیونیست در مقاله ای که امروز پنجشنبه در روزنامه اسراییل هیوم منتشر شد اعلام کرد که اسراییل بعد از 6 ماه جنگ در یک دوراهی استراتژیک قرار گرفته که راه حل روشنی برای آن وجود ندارد.


برچسب ها: فلسطین اشغالی - اسراییل - فلسطین - شمال - صهیونیستی - رسانه های صهیونیستی - شمال فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل جبهه شمال را از دست داد

اسراییل جبهه شمال را از دست داد