مطالب مرتبط:
سه هزار و 742 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند
حدود 16 هزار مسافر در پایگاه های اقامتی آموزش و پرورش لرستان اسکان یافتند
حدود 18 هزار مسافر نوروزی در ستاد اسکان نوروزی هرمزگان پذیرش شدند
جزییات وعده جدید وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت رفاهیات به معلمان
حدود 18 هزار مسافر در ستاد اسکان نوروزی هرمزگان پذیرش شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 16:252024-03-23اجتماعي

3700نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 هزار و 742 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا سوم فروردین پذیرش شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 هزار و 742 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا سوم فروردین پذیرش شدند.

ایمان سبحان نژاد روز شنبه چهارم فروردین ماه 1403 ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستانها و مناطق افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا سوم فروردین 663 خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و 742 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه این تعداد در 139مدرسه و522 اتاق پذیرش شده اند، افزود: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد بوده است.

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان های گچساران و کهگیلویه به ترتیب در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بیشترین مهمانان نوروزی امسال این استان به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس و خوزستان بود


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - آموزش و پرورش استان - آموزش و پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - بویراحمد - اسکان نوروزی فرهنگیان
آخرین اخبار سرویس:

3700نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند

3700نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند