مطالب مرتبط:
حمایت از مشاغل خُرد، راهی برای تحقق شعار سال
فرمانده سپاه سلمان:همه باید برای تحقق شعار سال نقش ایفا کنیم
دانشگاه های مازندران میدان دار تحقق شعار سال
تحقق شعار سال در گرو مشارکت همگانی است
استاندار کردستان: تربیت نیروی کارآمد بسترساز تحقق شعار سال است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 12:252024-04-02اقتصادي

نقش آفرینی حوزه مهندسی با حمایت وزراتخانه ها برای تحقق شعار سال


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی گفت: حمایت وزارتخانه ها نیز برای رسیدن به جایگاه های مدنظر در حوزه مهندسی به خوبی نقش آفرینی خواهند کرد اگر همراه با بخش خصوصی و حمایت این حوزه باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی گفت: حمایت وزارتخانه ها نیز برای رسیدن به جایگاه های مدنظر در حوزه مهندسی به خوبی نقش آفرینی خواهند کرد اگر همراه با بخش خصوصی و حمایت این حوزه باشد.

محسن نصرآبادی، در گفت وگو با ایسنا گفت: ظرفیت، بخش خصوصی در حوزه مسکن می تواند به تولید با رویکرد استانداردسازی و استفاده از ظرفیت مهندسان و ارتقا جایگاه مهندسی کمک کند.

وی بیان کرد: موفقیت در این حوزه توسط دولت می تواند منوط به فراهم کردن مقدمات و پیش نیازهایی باشد که تاکنون کمتر به آن توجه شده است که اولویت بندی و برنامه ریزی در امور قطعا توسط دولت می تواند راه گشای مسائل باشد و همچنین استفاده از رسانه ها و تقویت سواد رسانه ای مردم جهت شناسایی و معرفی ظرفیت ها نقش بسزایی در تحقق این امر خواهد داشت.

نصرآبادی افزود: مردم نیز با همراهی دولت در برنامه ها و اهداف که به خوبی تشریح شده می توانند به جهش تولید با تقویت ظرفیت های بومی کمک کنند.


برچسب ها: سازمان نظام مهندسی ساختمان - رییس سازمان نظام مهندسی - نظام مهندسی ساختمان - مهندسی - خراسان جنوبی - سازمان نظام مهندسی - نقش آفرینی
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی حوزه مهندسی با حمایت وزراتخانه ها برای تحقق شعار سال

نقش آفرینی حوزه مهندسی با حمایت وزراتخانه ها برای تحقق شعار سال