مطالب مرتبط:
توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین در دو محور بزرگراهی شهر تهران |
محسن برهانی: نیروی انتظامی حق بازداشت زنان را نَدارد / توقیف خودروها، گرفتن تعهد از افراد در موضوع حجاب هم غیرقانونی است
جزییات مراحل توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب
جزییات مراحل توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب
کشف و توقیف اشیا تاریخی فرهنگی از قاچاقچیان در گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-15حوادث

توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه لندکروز به صورت قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال در گمرگ تمرچین با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی در طول 24 ساعت گذشته، - ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه لندکروز به صورت قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال در گمرگ تمرچین با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی در طول 24 ساعت گذشته، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش خاطرنشان کرد: یک دستگاه لندکروز به صورت قاچاق به ارزش تقریبی 60 میلیارد ریال در گمرگ تمرچین با عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی توقیف شد.

در این بازه زمانی یک هزار و 435 حلب (10 تُن و 470کیلو گرم) روغن جامد فاقد مجوز و قاچاق نیز در ایستگاه بازرسی شهید رجایی شهرستان بوکان توسط پلیس این شهرستان به ارزش تقریبی 7 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، وی ادامه داد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - آذربایجان غربی - امنیت اقتصادی - میلیارد - یک دستگاه - فرمانده انتظامی - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین

توقیف یک دستگاه لندکروز میلیاردی در تمرچین