مطالب مرتبط:
فعالیت 22 موزه ایام نوروز در مازندران
در ایام نوروز سفر به ابهر را از دست ندهید
مراجعه بیش از 54000 نفر به بیمارستان های دانشگاهی خوزستان در ایام نوروز
بیشترین علت تصادفات برون شهری استان مرکزی در ایام نوروز چیست؟
یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 10:452024-03-26پزشكي

فعالیت 243 مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن 243 مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه 26 هزار و 929 نفر به این مراکز، - ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فعال بودن 243 مرکز خدمات جامع سلامت در تعطیلات نوروز، از مراجعه 26 هزار و 929 نفر به این مراکز، از 29 اسفند سال گذشته تا 5 فروردین سال جدید خبر داد.

عباس رضاییان زاده امروز، 7 فروردین در حاشیه بازدید از خدمات جامع سلامت شیراز با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان و مسافران نوروزی در 243 مرکز خدمات جامع سلامت فارس در نوروز 1403، گفت: این خدمات در زمینه های پزشکی، دندانپزشکی، مراقبت های مادران باردار و پس از زایمان، واکسیناسیون کودکان و مراقبت بیماری ها به مردم و مسافران نوروزی ارائه می شود.

وی با تاکید بر تداوم ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت گفت: حضور فعال پزشکان و دیگر کارکنان حوزه بهداشت، موجب حفظ امنیت روانی جامعه در حوزه سلامت، در ایام تعطیلات می شود و در همین راستا، این خدمات با هدف رضایتمندی مردم، تا پانزدهم فروردین تداوم دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد با مشارکت هم استانی ها و مسافران در زمینه رعایت نکات بهداشتی، شاهد حفظ سلامت عمومی جامعه در این ایام باشیم.


برچسب ها: مرکز خدمات جامع سلامت - خدمات - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - دانشگاه علوم پزشکی - سلامت - نوروز - علوم پزشکی شیراز
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 243 مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس

فعالیت 243 مرکز خدمات جامع سلامت طی ایام نوروز در فارس