مطالب مرتبط:
روز جهانی قدس؛ روز همبستگی بین المللی جهان اسلام
قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است
مسئله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد
دانشجویان جهان اسلام، سفیران فرهنگ رضوی در کشورشان هستند
توان مالی، فکری و ابتکارات مردم به میدان آورده شود/روز قدس امسال خروش بین المللی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود/حجاب یک واجب شرعی و قانون لازم الاجرا؛ بانوان ایران دلبسته اسلام هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 07:452024-04-04سياسي

رویوران: روز قدس از ابزارهای بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است


تحلیل گر مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: روز قدس یک ضرورت و یکی از ابزارهای دفاعی و بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است.

  - تحلیل گر مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: روز قدس یک ضرورت و یکی از ابزارهای دفاعی و بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است.

  حسین رویوران در گفت وگو با ایسنا با بیان این که روز قدس روز بیعت با فلسطین است، گفت: روز قدس نماد تفکر امت است، یعنی کسانی که اعتقاد به شهروندی اسلامی و برادری دارند، این یک نکته بسیار مهمی است که اصل شهروندی امت - ملت به عنوان یک پدیده مدرن موفق شد جای خود را باز کند.

احساس مسئولیت امت نسبت به فلسطین و همچنین تظاهراتی که در جهان اسلام اتفاق افتاده و ورود محور مقاومت به این رویارویی همه ناشی از پایبندی به یک تفکر است.

وی تصریح کرد: بنابراین روز قدس تاکنون کارکرد بسیار بزرگی داشته و قطعا در تحقق برادری اسلامی و احساس شهروندی اسلامی این مساله باید استمرار یابد، در واقع یک ضرورت و یکی از ابزارهای دفاعی و بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است.

این تحلیل گر مسائل غرب آسیا همچنین به گذشت 6 ماه از عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی طولانی ترین نبرد بین مقاومت و رژیم صهیونیستی است، در گذشته دیدیم که تمام جنگ های عربی - اسراییلی به جایی نرسید، نتایج این جنگ ها در مقابل رژیم صه


برچسب ها: روز قدس - جهان اسلام - اسلام - دفاع - جهان - غرب آسیا - شهروندی
آخرین اخبار سرویس:

رویوران: روز قدس از ابزارهای بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است

رویوران: روز قدس از ابزارهای بازدارندگی برای دفاع از جهان اسلام است