مطالب مرتبط:
«قوی دل» به هنر و تجربه رسید
آغاز اکران «قوی دل» در هنر و تجربه
شام امشب؛ کتلت هویج؛ تجربه یک غذای متفاوت با طعمی بینظیر
سال قبل کدام استان ها بیشترین و کمترین تعداد مرگ را تجربه کردند؟
جذابیت های پرشمار برای تجربه خودروهای انرژی نو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 11:052024-04-15فرهنگي

«قوی دل» به هنر و تجربه رسید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی دل» عصر روز سه شنبه (28 فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینما های منتخب .

- فیلم مستند قوی دل محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به کارگردانی علی فراهانی صدر و تهیه کنندگی سعید الهی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند قوی دل عصر روز سه شنبه (28 فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینما های منتخب این گروه در تهران و شهرستان ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند قوی دل با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند قوی دل عبارتند از؛ تهیه کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر ت


برچسب ها: هنر و تجربه - سینما - سینمایی - فیلم مستند - مستند - پردیس سینمایی - مراسم رونمایی
آخرین اخبار سرویس:

«قوی دل» به هنر و تجربه رسید

«قوی دل» به هنر و تجربه رسید