مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت آب و هوا در کشور/ هشدار نارنجی طغیان رودخانه ها در 3 استان + اسامی و نقشه (29 فروردین 1403)
توضیحات سخنگوی صنعت آب در خصوص مدیریت سیلاب در استان های جنوبی کشور
آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان 3 استان کشور
تیم های واکنش سریع در استان های سیل زده جنوبی وارد عمل شدند
صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 11:552024-04-18سياسي

آخرین وضعیت 5 استان جنوبی کشور


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت 5 استان تحت تاثیر سیلاب در جنوب کشور را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی توسط سپاه، ارتش و هلال احمر در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حسین ظفری سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی در کشور اظهارداشت: در حال حاضر در استان های هرمزگان، کرمان، بوشهر و جنوب فارس وضعیت عادی، نرمال و پایدار شده و تمرکز ما در مدیریت بحران بر جنوب استان سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: میانگین بارش در یک سال در کل استان سیستان و بلوچستان 101 میلیمتر بوده که در 24 ساعت گذشته در زرآباد به میانگین 270 میلیمتر رسیده است.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشو ادامه داد: اسفند پارسال بارش ها طی دو هفته 230 میلیمتر در استان رسید بود ولی در کمتر از 24 ساعت در شهرهایی مانند زرآباد به 270 میلیمتر رسیده که سه برابر بارش های سیستان و بلوچستان طی یک سال بوده و این مساله بسیار اهمیت داشت.

ظفری گفت: حدود 1200 روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تأثیر این سیلاب ها قرار گرفتند که از این تعداد 400 روستا برق آنها توسط همکاران ما در وزارت نیرو برای حفظ جانشان قطع و بخشی هم به دلایل دیگر قطع شده بود و 90 درصد برق مناطق قطع شده در حال حاضر


برچسب ها: سازمان مدیریت بحران - مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران کشور - استان سیستان و بلوچستان - سازمان مدیریت - سیستان و بلوچستان - آخرین وضعیت
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت 5 استان جنوبی کشور

آخرین وضعیت 5 استان جنوبی کشور