مطالب مرتبط:
استقبال پاکستان از پیشنهاد ایران برای تسهیل آزادی زندانیان دو کشور + فیلم
کشور پاکستان از پیشنهاد ایران برای تسهیل آزادی زندانیان دو کشور استقبال کرد
اختصاص 80 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در کاشان
درخواست مهم سیدمحمد خاتمی از فعالان، نخبگان سیاسی و مدنی| ملت ایران علاوه بر آزادی خود، رهایی همه انسانها را از قید بیداد و فقر می خواهد
جمع آوری 350 میلیون تومان کمک مردم شهر مرزی قطور برای آزادی زندانیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 11:152024-04-05بين الملل

توافق ایران و پاکستان برای آزادی زندانیان دو کشور


در دیدار سناتور اعظم نذیر تارَر وزیر دادگستری پاکستان و عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری کشورمان در اسلام آباد بر آزادی زندانیان دو طرف تأکید شد.

- در دیدار سناتور اعظم نذیر تارَر وزیر دادگستری پاکستان و عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری کشورمان در اسلام آباد بر آزادی زندانیان دو طرف تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرفین در این دیدار، ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه ای، در خصوص روابط دوجانبه ایران و پاکستان به ویژه در حوزه قضایی، حقوقی و کنسولی تبادل نظر کردند.

جلالیان با اعلام این خبر که هم اکنون 160 پاکستانی در زندان های ایران در حال گذران دوران محکومیت خود هستند، افزود: 60 نفر از ایرانیان نیز در زندان های کشور پاکستان در بازداشت به سر می برند که در این خصوص پیشنهاد می کنیم تمهیدات و روال قانونی لازم برای آزادی زندانیان دو طرف فراهم شود، جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در اقدامی بشردوستانه، زندانیان پاکستانی را آزاد کرده و طرف پاکستانی نیز متقابلا نسبت به آزادی زندانیان ایرانی اقدام کند.

وزیر دادگستری پاکستان نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهاد طرف ایرانی درباره آزادی زندانیان دو کشور اظهار کرد: اسلام آباد آماده هرگونه همکاری با تهران در این زمینه است، وزارت کشور پاکس


برچسب ها: آزادی زندانیان - وزیر دادگستری - پاکستان - دادگستری - زندانیان - زندان - ایران و پاکستان
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و پاکستان برای آزادی زندانیان دو کشور

توافق ایران و پاکستان برای آزادی زندانیان دو کشور