مطالب مرتبط:
ببینید | تصاویری دلخراش از شکستن فک یک گرگ در باغ وحش؛ چشم مسئولان روشن!
وضعیت دردناک یک گرگ در یک باغ وحش در استان فارس + فیلم
فیلم تلخ از گرگ داخل قفس باغ وحش سیمرغ / اینجا مرگ فریاد میکشد + فیلم
ویدئویی دردناک از وضعیت یک گرگ در باغ وحشی در استان فارس
وضعیت وحشتناک یک باغ وحش + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 15:002024-04-04اجتماعي

دو قلاده گرگ باغ وحش گراش سالم هستند


در پی نشر تصاویر از یک گونه سگ سان موجود در باغ وحش گراش مبنی بر شکستن فک یکی از آنان، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد که دو قلاده گرگ موجود در این باغ وحش سالم هستند.

- ایسنا/فارس در پی نشر تصاویر از یک گونه سگ سان موجود در باغ وحش گراش مبنی بر شکستن فک یکی از آنان، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد که دو قلاده گرگ موجود در این باغ وحش سالم هستند.

عطا پورشیرزاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه خوشبختانه دو قلاده گرگ موجود در باغ وحش گراش سالم هستند، گفت: به گفته مدیر باغ وحش حیوان زخمی که از آن فیلم برداری شده به منظور درمان پس از تصادف اخیرا به این مرکز منتقل شده است.

وی تصریح کرد: به محض اطلاع از این موضوع رییس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان از مرکز بازدید کرده و مشاهده شد که دو قلاده گرگ موجود در این مرکز سالم بوده و حیوان زخمی به گفته مدیر باغ وحش به منظور درمان پس از تصادف اخیرا به این مرکز منتقل شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس تاکید کرد: کارشناسان اداره حیات وحش دوره ای و اداره محیط زیست شهرستان بطور مستمر از این باغ وحش بازدید داشته و دارند.

انتهای پیام


برچسب ها: باغ وحش - مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس - مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست فارس - حفاظت محیط زیست - محیط زیست فارس - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

دو قلاده گرگ باغ وحش گراش سالم هستند

دو قلاده گرگ باغ وحش گراش سالم هستند