مطالب مرتبط:
 زبان هنر بهترین ابزار برای گسترش پیام انقلاب اسلامی است
برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان آغاز شد
پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت شهید محسن حسین نیا
برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در لرستان اعلام شد
مدیرکل فرهنگ مازندران روز هنر انقلاب اسلامی را به اهالی هنر و فرهنگ تبریک گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-09فرهنگي

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی نوشت: «هنر، نقطه اشتراکی است میان مرزها، ادیان و نسل ها و هنر اصیل انقلاب آن گاه متولد می شود که هنرمند در تمنای یگانگی با اقیانوس حادثه و گم شدن در سیلاب واقعه و فنا در بحر انقلاب .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی نوشت: هنر، نقطه اشتراکی است میان مرزها، ادیان و نسل ها و هنر اصیل انقلاب آن گاه متولد می شود که هنرمند در تمنای یگانگی با اقیانوس حادثه و گم شدن در سیلاب واقعه و فنا در بحر انقلاب از ورطه حدیث نفس گذشته و همچون شاهدی با صداقت در تماشاگه تاریخ بر گوهر انقلاب شهادت دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید منادی در ادامه این پیام آورده است: مفهوم شهادت را شاید بتوان مهم ترین کلیدواژه برای درک هنر انقلاب دانست.

شهید سیدمرتضی آوینی تمام لحظه های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی در مسیر به فعلیت رساندن ارزش ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم نظیری را در عرصه های گوناگون و گسترده هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشت و به احترام این شهید والامقام 20 فروردین به نام هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.


برچسب ها: روز هنر انقلاب اسلامی - انقلاب - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنر انقلاب اسلامی - هنر انقلاب - انقلاب اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی

پیام مدیر کل ارشاد خوزستان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی