مطالب مرتبط:
استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال
امام جمعه قصرشیرین: راه تحقق شعار سال مردمی سازی اقتصاد است 
مردمی سازی اقتصاد کشور، تنها راه تحقق شعار سال
تحقق شعار سال در حوزه تولیدات قرآنی نیازمند برنامه ریزی است
لزوم هماهنگی بین بخشی برای تحقق شعار سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 12:202024-04-13سياسي

ظرفیت های لرستان برای تحقق شعار سال بسیج شوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر شناسایی ظرفیت های تولیدی در استان، گفت: باید همه ظرفیت های استان برای تحقق شعار سال بسیج شوند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر شناسایی ظرفیت های تولیدی در استان، گفت: باید همه ظرفیت های استان برای تحقق شعار سال بسیج شوند.

اعظم روانشاد در یکصدوبیست وششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان و نخستین جلسه این شورا در امسال با اشاره به اینکه شعار سال، یکی از راهبردهای اساسی کشور است، بیان کرد: امسال با هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی استان با محوریت شورای فرهنگ عمومی با توجه به زیست بوم استان نقاط قوت و ضعف در حوزه ظرفیت های تولید استان برای تحقق شعار سال شناسایی می شوند.

او با تاکید بر لزوم شناسایی حلقه های میانی و استفاده از مشارکت های مردمی، گفت: جلسات و کارگروه هایی ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل خواهد شد که در زمینه تحقق شعار سال، مصوباتی در شورای فرهنگ عمومی تصویب شود.

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی های انجام شده 80 درصد فعالیت های اقتصادی کشور دولتی است، بیان کرد: هفت درصد فعالیت های اقتصادی کشور فقط با مشارکت مردمی انجام می شود و 13 درصد توسط بخش خصوصی است.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - شورای فرهنگ عمومی - تحقق شعار سال - شعار سال - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - استان
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های لرستان برای تحقق شعار سال بسیج شوند

ظرفیت های لرستان برای تحقق شعار سال بسیج شوند