مطالب مرتبط:
چرا طالبان سوخت ایران را برای چندمین بار برگشت زد؟
بازگرداندن تانکر های حمل سوخت ایران از سوی طالبان
آزمایشگاه دلیل برگشت سوخت صادراتی ایران از افغانستان
چرا افغانستان سوخت صادراتی ایران را بازگرداند؟
خاطرات بولتون: ترامپ درباره حمله ایران به نفتکش ها گفت: «بزرگش نکنید»/نیروی قدس مدام فشارش را بیشتر می کرد، چرا نکند؟آن ها مطمئنا انتظار واکنش نداشتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 11:502024-04-07اقتصادي

چرا طالبان سوخت ایران را برای چندمین بار برگشت زد؟


رییس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان گفت: واقعیت اینکه افغانستان امکانات آزمایشگاهی مناسبی ندارد و این مشکل نه تنها در دولت سرپرستی طالبان بلکه در دولت جمهوریت هم وجود داشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود سیادت درباره بازگرداندن تانکر های حمل سوخت ایران از سوی طالبان اظهار داشت: واقعیت اینکه افغانستان امکانات آزمایشگاهی مناسبی ندارد و این مشکل نه تنها در دولت سرپرستی طالبان بلکه در دولت جمهوریت هم وجود داشت.

بسیاری از آزمایشات خطاست و این مورد انتقاد و گلایه اتحادیه نفت و گاز سراسری افغانستان هم است و سوخت باکیفیت نه فقط ایران بلکه کشور های دیگر از جمله ترکمنستان هم برگشت خورده است.

کل خریداران سوخت افغانستان افغان هستندوی افزود: موضوع دیگر اینکه کل خریداران سوخت این کشور خود افغان ها هستند یعنی هیچ ایرانی این سوخت را به افغانستان منتقل نمی کند.

تجار افغانستانی سوخت را از ایران خریداری و منتقل می کنند البته بنزین و گازوییلی که شرکت پالایش و پخش در بورس انرژی به فروش می رساند تاکنون برگشت نخورده است.

رییس اتاق بازرگانی ایران و افغانستان گفت: مواردی که مطرح است عمدتا در مورد کیفیت هیدروکربور ها مشکل وجود دارد در بیشتر موارد محموله های صادراتی از سوی ایران از کیفیت مناسب و مورد قبول برخوردار و برخی نیز ممکن است مشکل داش


برچسب ها: افغانستان - افغان - سوخت - ایران - طالبان - رییس اتاق بازرگانی ایران - آزمایشگاهی
آخرین اخبار سرویس:

چرا طالبان سوخت ایران را برای چندمین بار برگشت زد؟

چرا طالبان سوخت ایران را برای چندمین بار برگشت زد؟