مطالب مرتبط:
چگونه سیستم ایمنی خود را در 15 دقیقه تقویت کنیم؟
بازدید ایمنی از اماکن پرخطر در رشت
بی توجهی به افزایش حوادث برقی کار برای کارگران/ چالش کمبود افسران HSE متخصص ایمنی برق در کارگاه
سفیر یمن در تهران: آیین جهانی افطار روابط فرهنگی مسلمان را تقویت می کند+فیلم
آگهی فراخوان عمومی طرح افزایش ایمنی و بهینه سازی تابلو های موجود MV سایت کارخانه احیاء مستقیم شرکت جهان فولاد سیرجان - شماره مناقصه: 17-03-ک-م
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 07:002024-04-12پزشكي

چگونه سیستم ایمنی خود را ظرف مدت 15 دقیقه تقویت کنیم؟


محققان در 15 و 30 دقیقه پس از فعالیت ورزشی از آن افراد نمونه برداری خون را انجام دادند تا غلظت سلول های کشنده طبیعی آنان را مورد آزمایش قرار دهند.

- آنان دریافتند که غلظت سلول های کشنده طبیعی در 15 دقیقه اول فعالیت بدنی به طور قابل توجهی افزایش یافته بدون آن که افزایش بیش تری در 30 دقیقه پس از فعالیت بدنی مشاهده شود.

ورزش به عنوان تقویت کننده سیستم ایمنی شناخته شده و نتایج تحقیقات تازه نشان می دهند که ممکن است پس از تنها 15 دقیقه این فواید را مشاهده کنید.

سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که بزرگسالان دست کم 150 دقیقه فعالیت بدنی متوسط در هفته یا 75 دقیقه فعالیت بدنی شدید داشته باشند.

این مقدار ورزش نه تنها برای کاهش وزن مفید است بلکه می تواند برای قلب ما مفید باشد خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد و از سلامت روان مان حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از نیوزویک، ربکا هانت نامزد دکتری دانشگاه هیوستن به نیوزویک می گوید: فعالیت بدنی منظم به طور فزاینده ای به عنوان عاملی حیاتی در بهینه سازی عملکرد سیستم ایمنی شناخته می شود.

فعالت بدنی در سطح یالا در قالب ورزش سلول های ایمنی را به جریان خون بسیج کرده و آن ها را قادر می سازد تا در سراسر بدن گردش کنند تا عملکرد های خود را انجام دهند عملکرد هایی مانند از بین بردن پاتوژن ها و سلول های سرطانی و


برچسب ها: فعالیت بدنی - دقیقه - فعالیت - سیستم ایمنی - سازمان بهداشت جهانی - نتایج تحقیقات - مشاهده
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سیستم ایمنی خود را ظرف مدت 15 دقیقه تقویت کنیم؟

چگونه سیستم ایمنی خود را ظرف مدت 15 دقیقه تقویت کنیم؟