مطالب مرتبط:
2 هزار و 438 طرح سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
تامین تجهیزات و قطعات 13 هزار پهپاد توسط بخش خصوصی
وصول 60 همت مالیات از حقوق بگیران بخش دولتی و خصوصی
اگر مجلس اصرار دارد که بودجه دولت کسری دارد، یعنی درآمد ها بلندپروازانه است؛ دولت ناچار است با رشد نقدینگی کسری هایش را تأمین کند / با کسری بودجه، دیگر بخش های اقتصاد هم دچار مشکل می شوند / دولت باید یک ثبات در درآمد هایش ایجاد کند تا اقتصاد از مسیر خود منحرف نشود
سقف پرداخت حقوق در مصوبه شورای عالی کار شامل کارگران بخش خصوصی نمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-06اقتصادي

رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان از رشد قابل توجه سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان از رشد قابل توجه سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.

دانش شهرکی در گفت وگو با ایسنا، افزود: سال 1401 مجموع سرمایه گذاری انجام شده استان در بخش های اقتصادی صنعت، معدن، کشاورزی، شیلات، صنایع دستی و گردشگری 890 طرح با سرمایه گذاری بیش از 33 هزار و 450 میلیارد ریال و اشتغال چهار هزار و 837 نفر بوده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری در این منطقه گفت: این استان با 26 شهرستان بیش از 11.

5 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده که وجود دریای عمان در جنوب، کوه آتشفشانی تفتان در یک سو و منطقه آبرفتی دشت سیستان در شمال و دشت مستعد کشاورزی دلگان در مرکز، تنوع اقلیمی منحصر به فردی را رقم زده است.

وی ادامه داد: با عنایت به ظرفیت های بی بدیل سیستان و بلوچستان، این استان توأمان دارای اولویت های طرح شده در سند تحول دولت مردمی است که از جمله این اولویت های مهم می ت


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - سرمایه گذاری - سرمایه گذاری بخش خصوصی - بلوچستان - سرمایه - سیستان - استانداری
آخرین اخبار سرویس:

رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان

رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در سیستان و بلوچستان