مطالب مرتبط:
ضرورت تبیین ابعاد پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی توسط جامعه نخبگانی
جلسه شورای امنیت درمورد پاسخ ایران، به درخواست اسراییل / امریکا: به دنبال تشدید تنش نیستیم؛ شورای امنیت نباید اقدامات ایران را بی پاسخ بگذارد / اسراییل: ایران با شلیک صد ها موشک و پهپاد بیش از 700 تن مواد منفجره به سمت اسراییل شلیک کرده / ما حق قانونی داریم که انتقام بگیریم / ایران: حق د
جشن مردم همدان در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران‎
سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق های بازنشستگی
کوبا نسبت به اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی هشدار داد |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 16:352024-04-15سياسي

اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه باید تبیین شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید در بین مردم اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه تبلیغ و بیان شوند تا از ظرفیت مردم نیز در این بنیاد استفاده شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید در بین مردم اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه تبلیغ و بیان شوند تا از ظرفیت مردم نیز در این بنیاد استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی 26 فروردین ماه در اولین جلسه هیات موسس بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه ارومیه با اشاره به با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) و تاکید بر اهمیت انفاق گفت: یکی از بهترین محل های که می توان در آن انفاق کرد، گسترش علم و مساله تعلیم و تربیت است و تشکیل این بنیاد می تواند اقدام مناسبی در این زمینه باشد.

امام جمعه ارومیه در ادامه در مورد تاسیس بنیاد حامیان علم و فناوری دانشگاه ارومیه گفت: باید در بین مردم اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه تبلیغ و بیان شوند تا از ظرفیت مردم نیز در این بنیاد استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: از ظرفیت و پتانسیل سایر نهادهای دولتی نیز به فراخور ماهیت آنها نیز در این بنیاد استفاده شود.


برچسب ها: بنیاد حامیان علم و فناوری - آذربایجان غربی - دانشگاه - نماینده ولی فقیه - آذربایجان - حل مشکلات - بنیاد
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه باید تبیین شود

اقدامات دانشگاه و نتایج آن در حل مشکلات جامعه باید تبیین شود