مطالب مرتبط:
احتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا
99 تن مواد خام دامی غیرقابل مصرف سال گذشته در همدان معدوم شد
اختصاص 4820 تن آرد خام خانه پز روستایی برای استان
فولاد مبارکه پیشرو در بازچرخانی آب و کاهش مصرف آب خام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 16:352024-04-03بين الملل

خیال خام


«اگرچه جایگاه شهید زاهدی و یارانشان در محور مقاومت قابل چشم پوشی نیست، با این حال، ایران در هیچیک از حوزه های قدرت خود، فردمحور و شخصیت محور نبوده که با ترور افراد توسط دشمنان کشورمان، - اگرچه جایگاه شهید زاهدی و یارانشان در محور مقاومت قابل چشم پوشی نیست، با این حال، ایران در هیچیک از حوزه های قدرت خود، فردمحور و شخصیت محور نبوده که با ترور افراد توسط دشمنان کشورمان، روند گسترش قدرت ایران در حوزه ای خاص، متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت: زمان زیادی از حمله جنگنده های اف 35 اسراییلی به کنسولگری کشورمان در دمشق پایتخت سوریه و به شهادت رسیدن سردار شهید محمد رضا زاهدی و تعدادی دیگر از مستشاران و افسران نظامی کشورمان در خاک سوریه نمی گذرد.

در این راستا، شاهد طرح تحلیل و تفسیرهای مختلف با محوریت رویداد مذکور و بررسی ریشه ها، ابعاد مختلف و پیامدهای آن بوده و هستیم.

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان با سیلی از ابراز محکومیت های منطقه ای و بین المللی مواجه شده و بیش از پیش انزوای این رژیم را در محیط بین المللی برجسته سازی کرده است.

در این راستا، به تازگی مقام معظم رهبری نیز در موضع گیری از انتقام ایران توسط دلاورمردان کشورمان سخن گفته اند و تاکید کرده اند که اشغالگران صهیونیست از اقدام اخیر خود پشیمان خواهند شد.


برچسب ها: کشورمان - محور - محور مقاومت - کنسولگری - ایران - زاهدی - جنگنده های اف 35
آخرین اخبار سرویس:

خیال خام

خیال خام