مطالب مرتبط:
وال استریت ژورنال: ایران به جنوب یا شمال اسراییل حمله خواهد کرد
ادعای وال استریت ژورنال از حمله ایران به اسراییل
وزیر سابق صهیونیست: جنگ غزه با شکست استراتژیک اسراییل خاتمه یافت
وزیر سابق صهیونیست: جنگ غزه با شکست استراتژیک اسراییل خاتمه یافته است
بلومبرگ: ایران هسته ای خطر جدی تری از جنگ غزه است/ رویارویی وسیع تر اسراییل و حزب الله لبنان بالاخره رخ خواهد داد/ پایان جنگ غزه پایان بحران در خاورمیانه نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 08:202024-04-13بين الملل

وال استریت ژورنال: اسراییل با خطر شکست در جنگ غزه مواجه است


«اسراییل در حال حاضر با احتمال شکست در جنگ، همزمان با از دست دادن شتاب جنگ و نداشتن برنامه منسجم برای پس از جنگ مواجه است.

- وال استریت ژورنال می نویسد: اسراییل در حال حاضر با احتمال شکست در جنگ، همزمان با از دست دادن شتاب جنگ و نداشتن برنامه منسجم برای پس از جنگ مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه در گزارش خود آورده است: با بازگشت بیشتر نظامیان اسراییلی به خانه های خود و همچنین بازگشت حماس به مناطقی که ارتش اسراییل اعلام کرده بود در دوره قبل از وجود نیروهای حماس پاکسازی شده است و ناکامی اسراییل در دستیابی به هدف اعلام شده خود از جنگ، یعنی از بین بردن رهبران حماس و نابودی این جنبش از نظر نظامی و سیاسی، تهاجم به نوار غزه دچار تزلزل شده است.

این روزنامه نوشت: برخی از رهبران نظامی و سیاسی، ناکامی نتانیاهو در تهیه طرحی برای غزه پس از جنگ را مقصر می دانند و می گویند که این طرح یک خلأ سیاسی ایجاد کرده که حماس از آن برای ساختن خود و بازگرداندن نفوذ خود در نوار غزه استفاده می کند.

این روزنامه اشاره کرد: به دلیل ناتوانی دولت در ارائه چشم انداز روشن برای آینده، ناامیدی هر هفته در بین اعضای آن افزایش می یابد، زیرا بدون برنامه سیاسی برای غزه، دستاوردهای تاکتیکی در میدان نبرد به هیچ پیروزی استراتژیک پایدار تبدیل نمی شود.


برچسب ها: اسراییل - وال استریت ژورنال - از دست دادن - وال استریت - نظامیان اسراییلی - نظامی - دست دادن
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: اسراییل با خطر شکست در جنگ غزه مواجه است

وال استریت ژورنال: اسراییل با خطر شکست در جنگ غزه مواجه است