مطالب مرتبط:
انبار لاستیک های احتکاری در گیلان کشف شد
کشف 1200 حلقه لاستیک قاچاق در بروجرد
اوقات شرعی رشت در روز 19 فروردین ماه 1403
ریزش پل آزادراه قزوین- رشت صحت ندارد/امروز ترمیم موقت درز انبساط پل انجام می شود
گذر خوراک سبزه میدان رشت به سامان می رسد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:302024-04-07اقتصادي

کشف لاستیک های احتکار شده در رشت


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 225 حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 225 حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ محمد خوش خلقت امروز، 19 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می شود، اظهار کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می کنند همواره در دستورکار پلیس قرار دارد.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای برخورد با محتکران پس از اقدامات فنی و نامحسوس صورت گرفته از احتکار لاستیک داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر، 225 حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکاری کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه متهم 44 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


برچسب ها: رییس پلیس امنیت اقتصادی - احتکار - پلیس امنیت اقتصادی - شهرستان رشت - رییس پلیس امنیت - اقتصادی - امنیت اقتصادی
آخرین اخبار سرویس:

کشف لاستیک های احتکار شده در رشت

کشف لاستیک های احتکار شده در رشت