مطالب مرتبط:
صندوق حمایت از کشاورزی خراسان شمالی 900 میلیارد ریال وام پرداخت کرد
ارائه 40 میلیارد ریال خدمات دارویی و درمانی به مددجویان هلال احمر
خیران خلخال بیش از چهار میلیارد ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند
8 هزار میلیارد ریال برای اجرای 2 مصوبه سفر رییس جمهوری به بوشهر اختصاص یافت
16 میلیارد ریال صنایع دستی قشم در نوروز به فروش رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 14:252024-03-27سياسي

وصول بیش از1754 میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری های دستگاه قضا


رییس کل دادگستری استان تهران از وصول هزار و 754 میلیارد و 517 میلیون و 722 هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد.

  - رییس کل دادگستری استان تهران از وصول هزار و 754 میلیارد و 517 میلیون و 722 هزار ریال در حق صندوق دولت با پیگیری ها و اقدامات دستگاه قضا خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی ضمن اشاره به تاکیدات رییس عدلیه پیرامون مقوله مبارزه با فساد در جلسه اخیر شورای عالی قوه قضاییه گفت: یکی از شاخص های اصلی دوره تحول و تعالی در دستگاه قضا رویکرد علمی، تخصصی و به دور از جنجال در زمینه مبارزه با مفاسد است که این مهم بارها و بارها مورد تأکید ریاست قوه قضاییه نیز قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برخی از توفیقات مجموعه قضایی استان تهران و مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: خوشبختانه در استان تهران در حوزه مبارزه با مظاهر فساد اقتصادی اقدامات خوب و قابل توجهی صورت گرفته است؛ به طوری که صرفا در نتیجه اقدامات مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از ابتدای آذرماه سال 1400 تا آذرماه سال 1402 مجموعا مبلغ 538 هزار و 618 میلیارد و 360 میلیون و 104 هزار ریال و 50 میلیون درهم در حق مالباختگان و بیت المال مسترد شده است.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - رییس کل دادگستری - استان تهران - دادگستری استان - دستگاه قضا - صندوق دولت
آخرین اخبار سرویس:

وصول بیش از1754 میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری های دستگاه قضا

وصول بیش از1754 میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری های دستگاه قضا