مطالب مرتبط:
بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
معاون سیاسی طالبان: اقدام ایران علیه اسراییل «دفاع مشروع» بود
«وعده صادق» انتقامی که دل ملت ایران را شادمان و دشمن را ناتوان کرد
عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 12:302024-04-16سياسي

نوروزی: ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بدانند که ملت عزیز ایران محکم و همانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است.

- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بدانند که ملت عزیز ایران محکم و همانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 28 فروردین 1403 صحن مجلس در تذکری با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: از نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران که با اقتدار و صلابت با فرماندهی رهبر آگاه و حکیم انقلاب و پشتیبانی ملت عزیز ایران با وعده صادق همینه پوشالی رژیم کودک کش را به هم ریخت، تقدیر و تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب بدانند که ملت عزیز ایران محکم و همانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است.


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم علی آباد کتول - دوران دفاع مقدس - رژیم صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است

نوروزی: ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس در برابر هر حرکتی ایستاده است