مطالب مرتبط:
ثبت 11.5 میلیون تردد جاده ای در استان بوشهر/ افزایش 5 درصدی ترددهای نوروزی
رشد 46 درصدی مخاطبان نوروزی سینما
رشد 46 درصدی مخاطبان نوروزی سینما
افزایش 7 درصدی ترددها در جاده های فارس
سایه شوم بر سر مسافران نوروزی؛ «جاده و خودرو» جان می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 13:552024-04-02اقتصادي

رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی


مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سفرهای نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با افزایش و رشد 2.

- مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: سفرهای نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با افزایش و رشد 2.

6 درصدی همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش باقرجوان از آمادگی کامل بخش حمل و نقل عمومی جاده ای به منظور خدمات رسانی به مسافران نوروزی در سفرهای بازگشت خبر داد.

وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی و آغاز موج بازگشت مسافران به مبادی اولیه سفر، عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی به مسافران، بخش حمل و نقل عمومی جاده ای با استفاده از ظرفیت حدود 15 هزار دستگاه اتوبوس (10 هزار دستگاه به صورت مستمر و پیوسته)، 19 هزار دستگاه مینی بوس و 28 هزار دستگاه سواری کرایه از آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب برخوردار است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تأکید کرد: در این راستا با توجه به پایش ظرفیت و تقاضای سفر در استان ها و در سایه تعامل و همکاری تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل و تلاش شبانه روزی رانندگان و شرکت های حمل و نقل مسافر، همه امکانات و ظرفیت ها برای ارائه خدمات سریع، به هنگام و مناسب به مسافران نوروزی پای کار آمده است.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - سفرهای نوروزی - سازمان راهداری و حمل - نوروز - حمل و نقل - نوروزی - حمل ونقل جاده ای
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی

رشد 2.6 درصدی سفرهای جاده ای نوروزی