مطالب مرتبط:
کاهش 22 درصدی وقوع سرقت در نوروز 1403
کاهش 22 درصدی سرقت در تعطیلات نوروز در مقایسه با پارسال
کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز؛ دستگیری 18500 سارق
کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز 1403
کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز در مقایسه با سال گذشته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 12:452024-04-03حوادث

وقوع سرقت در نوروز 25 درصد کاهش داشت


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح نوروزی از 28 اسفند تا 14 فروردین، پلیس با به کارگیری گشت های انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیسی در کنار مردم بود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح نوروزی از 28 اسفند تا 14 فروردین، پلیس با به کارگیری گشت های انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین استقرار ایستگاه های ثابت و سیار پلیسی در کنار مردم بود.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه در این مدت زمان، بیش از 502 نفر سارق دستگیر شدند، ادامه داد: امسال وقوع سرقت در ایام نوروز با تلاش شبانه روزی همکاران و رعایت هشدارهای پلیس توسط مردم شریف استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: کاهش و کنترل سرقت را از اقدامات ویژه پلیس در این ایام برشمرد و گفت: در ایام نوروز امسال بیشترین کاهش ها در حوزه سرقت، مربوط به کاهش 42 درصدی در حوزه قاپ زنی و کاهش 36 درصدی سرقت منزل و مغازه نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: در این بازه زمانی در جمع کل سرقت ها شاهد کاهش 25 درصدی،در کشف سرقت های مهم شاهد افزایش 15 درصدی و همچنین در سرقت های خرد 29 درصد کاهش سرقت داشته ایم.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - انتظامی - نوروز - پلیس
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سرقت در نوروز 25 درصد کاهش داشت

وقوع سرقت در نوروز 25 درصد کاهش داشت