مطالب مرتبط:
زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟
تولید مردم محور کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است
صندوق پروژه ها ابزار تقویت نوآوری و توسعه اقتصادی کشور
پیش بینی وضعیت اقتصادی کشور در سال پیش رو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 11:402024-03-28اقتصادي

زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، استان زنجان در شاخص های بازار کار از جمله پایین بودن نرخ بیکاری، - ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران، استان زنجان در شاخص های بازار کار از جمله پایین بودن نرخ بیکاری، نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال رتبه برتر کشور را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، طیب جعفری با تشریح فعالیت های شاخص این اداره کل در سال گذشته، افزود: سال گذشته ایجاد 16 هزار فرصت شغلی جدید در این استان هدف گذاری و در نیمه بهمن 1402 محقق شد و تا پایان سال گذشته میزان تحقق این هدف گذاری به بیش از 120 درصد رسید.

وی با بیان اینکه اطلاعات ثبت شده در سامانه رصد در خصوص اشتغال های ایجاد شده با کد ملی افراد قابل راستی آزمایی است، افزود: با توجه به ورودی های جدید به بازار کار باید از همه ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال در استان بهره بگیریم.

این مسئول ادامه داد: تحقق این هدف گذاری از راه های مختلفی مثل پرداخت تسهیلات اشتغال تبصره 18 و تسهیلات مشاغل خانگی، بهبود محیط کسب و کار و تسهیل صدور مجوزها محقق شد.


برچسب ها: استان زنجان - زنجان - نرخ مشارکت اقتصادی - استان - مشارکت اقتصادی - گذشته - رفاه اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور

زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور