مطالب مرتبط:
انتقاد تند از ماجرای تعطیلی بوستان ها در روز 13 و تکذیبیه وزارت کشور /درگیر اقدامات جریانی هستیم که اکثر مردم ایران را بی دین می دانند
انتقاد تند روزنامه فرهیختگان از ماجرای تعطیلی بوستان ها در روز 13 و تکذیبیه وزارت کشور / درگیر اقدامات جریانی هستیم که اکثر مردم ایران را بی دین می دانند
ببینید | انتقاد تند و تیز کارشناس تلویزیون از مصلحت اندیشی در انتقام گیری از اسراییل: انتقام سخت کی فرا می رسد؟
واکنش تند وزارت خارجه ایران : صهیونیست ها تنبیه می شوند
برخلاف ادعای وزارت کشور، پارک های کشور 13 فروردین تعطیل شدند + سند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 09:102024-04-02سياسي

انتقاد تند از تعطیلی بوستان ها و تکذیبه وزارت کشور


اگر نخواهیم چشم ها را بر واقعیت ببندیم، در ماجرای دستورالعمل تعطیلی بوستان ها، یک طرف ماجرا در خوشبینانه ترین حالت قصد کتمان واقعیت را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه فرهیختگان نوشت؛ در یک سال گذشته، وزارت کشور، کم دستورالعمل و بخشنامه و مجوز پرحاشیه صادر نکرده است.

سال گذشته بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور که مربوط به شیوه تعامل با نمایندگان مجلس در یک سال منتهی به انتخابات بود، منجر به درگیری شدید بین مجلس و دولت شد و اگر آن بخشنامه لغو و معاون سیاسی وزیر کشور برکنار نمی شد، نمایندگان حتی وزیر کشور را نیز استیضاح می کردند.

در پاییز 1402 نیز احمد وحیدی، وزیر کشور گفته بود که وزارت کشور برای آمران به معروف در مترو مجوز خاصی نداده و ظاهرا توسط گروه های مردمی انجام می شود.

در اول بهمن ماه، وزیر کشور صراحتا اعلام کرد که دولت در ماجرای آمران به معروف مجوزی صادر نکرده است اما چند روز بعد یکی از روزنامه ها، سندی منتشر کرد که نشان می داد حدود هشت ماه قبل، وزارت کشور در بخشنامه ای به برخی دستگاه ها، ارگان ها و نهادها ازجمله شهرداری تهران و مدیرعامل متروی تهران، خواستار برخورد با افرادی شده بود که پوشش آنها از سوی این مرجع استاندارد محسوب نمی شود.


برچسب ها: وزیر کشور - معاون سیاسی وزیر کشور - کشور - وزارت کشور - بخشنامه - معاون سیاسی - دستورالعمل
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند از تعطیلی بوستان ها و تکذیبه وزارت کشور

انتقاد تند از تعطیلی بوستان ها و تکذیبه وزارت کشور