مطالب مرتبط:
حضور 22 ناشر در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان
هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان افتتاح شد
هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
جشن عقد یک زوج جوان در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می شود
تصاویر / مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 23:202024-03-26فرهنگي

نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برپایی هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر، - ایسنا/همدان رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برپایی هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در سرای فرهنگ و هنر شهرداری ملایر، گفت: قرار است این نمایشگاه هر سال در یک شهرستان به صورت چرخشی برگزار شود.

مقصود قاسمی سه شنبه 7 فروردین در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، به اهمیت تمرکززدایی و توزیع متناسب فرهنگی در شهرستان ها اشاره و مطرح کرد: در همین راستا شهرستان ملایر را برای برگزاری هفتمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت استان، اولویت قرار دادیم.

وی تصریح کرد: نیاز خانواده ها به مباحث قرآنی در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، بیشتر خود را نشان می دهد و اوج می گیرد بنابراین این نمایشگاه در ماه رمضان برگزار شد.

قاسمی به دعوت از حدود 22 ناشر برای حضور در این نمایشگاه اشاره و مطرح کرد: همزمانی این نمایشگاه ها در سراسر کشور با نمایشگاه قرآن تهران ممکن است محدودیت هایی از نظر عرضه کتب مذهبی مختلف و حضور ناشران ایجاد کند اما خوشبختانه در این نمایشگاه مشکلی از نظر کتاب و نشر نداریم.


برچسب ها: نمایشگاه قرآن و عترت - قرآن و عترت - نمایشگاه قرآن - نمایشگاه - استان همدان - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد

نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد