مطالب مرتبط:
هشدار پلیس فتای تهران / مراقب لینک های آلوده در فضای مجازی باشید!
به هیچ وجه روی لینک ارسالی از شماره های ناشناس کلیک نکنید
به هیچ وجه روی لینک ارسالی از شماره های ناشناس کلیک نکنید
لینک های ناشناس را به هیچ عنوان باز نکنید
اطراف رودخانه های تهران اتراق نکنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 14:352024-03-25فناوري

رییس پلیس فتا تهران: لینک های ناشناس را به هیچ عنوان باز نکنید


با توجه به اینکه یکی از سهل الوصول ترین راهای نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، لینک های آلوده، ارسال شده از منابع ناشناس است که می توانند اطلاعات مختلف موجود بر روی گوشی تلفن همراه ما را از جمله اطلاعات هویتی، - سرهنگ داوود معظمی گودرزی: با توجه به اینکه یکی از سهل الوصول ترین راهای نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، لینک های آلوده، ارسال شده از منابع ناشناس است که می توانند اطلاعات مختلف موجود بر روی گوشی تلفن همراه ما را از جمله اطلاعات هویتی، تصاویر، شماره تلفن های ذخیره شده و غیره را به سرقت ببرند.

  رییس پلیس فتا تهران گفت: به هیچ عنوان بر روی لینک هایی که از منابع ناشناس برای ما در هر بستری و یا شبکه اجتماعی ارسال شده اند کلیک نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران در مورد نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: با توجه به اینکه یکی از سهل الوصول ترین راهای نقض حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، لینک های آلوده، ارسال شده از منابع ناشناس است که می توانند اطلاعات مختلف موجود بر روی گوشی تلفن همراه ما را از جمله اطلاعات هویتی، تصاویر، شماره تلفن های ذخیره شده و غیره را به سرقت ببرند.


برچسب ها: سرهنگ داوود معظمی گودرزی - پلیس فتا تهران - رییس پلیس فتا - داوود معظمی گودرزی - حریم خصوصی - فضای مجازی - اطلاعات
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتا تهران: لینک های ناشناس را به هیچ عنوان باز نکنید

رییس پلیس فتا تهران: لینک های ناشناس را به هیچ عنوان باز نکنید