مطالب مرتبط:
کاهش نرخ بیکاری در استان بوشهر
هواشناسی؛ بارش رگباری شدید در 11 استان
هشدار هواشناسی / سامانه بارشی جدید در راه 16 استان
بارش باران در اکثر استان ها طی هفته جاری با ورود سامانه جدید
یک میلیون مسافر به استان بوشهر وارد شده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 21:452024-03-23اجتماعي

بارش های تندری در راه استان بوشهر


بارش های نیمه سنگین تا سنگین در استان های مرتبط با زاگرس مرکزی و جنوبی و خطر وقوع سیلاب گسترده در پاره ای از این مناطق طی 48 ساعت آینده پیش بینی می شود.

- ایسنا/بوشهر کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: بارش های نیمه سنگین تا سنگین در استان های مرتبط با زاگرس مرکزی و جنوبی و خطر وقوع سیلاب گسترده در پاره ای از این مناطق طی 48 ساعت آینده پیش بینی می شود.

محمدی افزود: پیش بینی می شود از بامداد فردا 5 فروردین ضمن افزایش پوشش ابر در نواحی جنوبی استان بوشهر بن تدریج ناپایداری های بارشی شروع شده و طی فردا سایر سطوح استان نیز زیر چتر و دامنه این سیستم بارشی قرار گیرند.

به گفته وی، شدت فعالیت سامانه بارشی اواخر وقت یک شنبه و دوشنبه می باشد و در رفتار فعلی پیک و هسته بارش ها در شرقی و جنوبی استان بوشهر است و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی در برخی مناطق انتظار می رود.

سیستم فوق با همراهی جریانات گرم و مرطوب جنوبی همراه شده که بارش در برخی ساعت با تشکیل توده های تندری تشکیل و ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از ذهن نخواهد بود.

طی فعالیت سیستم بارشی بر سرعت جریانات جنوبی بطور قابل توجه افزوده شده و از مسافران درخواست می شود از نزدیک شدن به حریم و سواحل استان خودداری کنند.


برچسب ها: استان بوشهر - استان - بارش - بوشهر - پیش بینی - زاگرس مرکزی - سنگین
آخرین اخبار سرویس:

بارش های تندری در راه استان بوشهر

بارش های تندری در راه استان بوشهر