مطالب مرتبط:
جنبش النجباء عراق: حمله دیروز اسراییل به منزله اعلام جنگ علیه ایران است
جنبش النجباء عراق: حمله تروریستی دیروز رژیم صهیونیستی به منزله اعلام جنگ علیه ایران است
گفت و گوی کارشناسان با الجزیره: اسراییل به دنبال افزایش بازدارندگی خود است/ ایران می تواند دست نیروهای نیابتی خود را برای تلافی باز بگذارد/ اسراییل فکر می کند حمله به منافع ایران بی هزینه است
واکنش مصر به تجاوز آشکار رژیم اسراییل به کنسولگری ایران
ایران: رژیم اسراییل از قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد سرپیچی می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 23:402024-04-02بين الملل

جنبش نُجَباء عراق: در اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسراییل مشارکت می کنیم


جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با صدور بیانیه ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

- جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با صدور بیانیه ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

 جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کرد: آماده ایم که در اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی، مشارکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعالم، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با صدور بیانیه ای حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

مشروح بیانیه جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق را در زیر می خوانید؛ جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه را بوسیله شدیدترین الفاظ محکوم می کند.

مقاومت اسلامی این اقدام ناجوانمردانه را که منجر به شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و در رأس آنها سردار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی و همرزمانشان شد، چالشی آشکار برای موازین دیپلماتیک و توافقات بین المللی و به مثابه اعلان جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران می داند.


برچسب ها: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء - مقاومت اسلامی نُجَباء - رژیم غاصب صهیونیستی - مقاومت اسلامی - صهیونیستی - کنسولگری ایران - حمله تروریستی
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نُجَباء عراق: در اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسراییل مشارکت می کنیم

جنبش نُجَباء عراق: در اقدام تلافی جویانه ایران علیه رژیم اسراییل مشارکت می کنیم