مطالب مرتبط:
خبر جدید در مورد کارت سوخت
خبر جدید در مورد کارت سوخت امروز 10 فروردین 1403
خبر تازه درباره کارت سوخت ها
خبر مهم و فوری درباره کارت های سوخت
تأخیر در برخط شدن صدور کارت های سوخت + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 20:502024-03-29اقتصادي

خبر تازه درباره کارت های سوخت


معاون وزیر نفت با اشاره به این که هر کارت سوخت شخصی، ماهانه 60 لیتر سهمیه هزار و 500 تومانی و 100 لیتر اعتبار سه هزار تومانی دارد، ­افزود: درخواست ما این است که مردم در استفاده از کارت های سوخت شخصی همراهی کنند؛ - زیرا، هدف گذاری برای کارت های جایگاه ها این است که در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار بگیرند.

 معاون وزیر نفت ­گفت: با الکترونیکی شدن خدمات صدور کارت های سوخت تا پایان اردیبهشت، ­ زمان تحویل این کارت ها از یک ماه به یک هفته کاهش می یابد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ جلیل سالاری­ در گفت وگوی تلویزیونی، با بیان این که هم اکنون زمان تحویل هر کارت سوخت کمتر از یک ماه است، ­گفت: امسال برنامه داریم که زمان تحویل کارت های سوخت را به یک هفته کاهش دهیم.

  وی افزود: برای تحقق این امر، نیاز است که شرکت پژوهش و توسعه ناجی با وزارت نفت همکاری کند تا فرآیند نام نویسی کارت سوخت هم الکترونیکی شود.

  وی با اشاره به الزامی شدن استفاده از کارت های سوخت شخصی در­قانون بودجه سال 1402 که در قانون بودجه امسال نیز تکرار شده، ­ادامه داد: با توجه به این که بین استفاده از کارت سوخت شخصی و کارت سوخت جایگاه داران تفاوتی وجود ندارد، مردم ترجیح می دهند که 60 لیتر سهمیه هزار و 500 تومانی را در کارت های سوخت شخصی خود ذخیره کرده و کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند.


برچسب ها: کارت های سوخت - کارت ها - کارت - سوخت - معاون وزیر نفت - کارت سوخت - الکترونیکی
آخرین اخبار سرویس:

خبر تازه درباره کارت های سوخت

خبر تازه درباره کارت های سوخت