مطالب مرتبط:
کشف 6 هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروی شوتی در نهبندان  
کشف 2 تن کود شیمیایی قاچاق در قزوین
کشف بیش از 2 تن کود شیمیایی قاچاق در قزوین
ضبط 26 هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان
10785 قلم دارو قاچاق در قشم کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-04حوادث

کشف آرد و سوخت قاچاق در قزوین


مأموران پلیس استان قزوین موفق به کشف 6 هزار و 800 کیلوگرم آرد قاچاق و هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق در آزاد راه قزوین_زنجان شدند.

- ایسنا/قزوین مأموران پلیس استان قزوین موفق به کشف 6 هزار و 800 کیلوگرم آرد قاچاق و هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق در آزاد راه قزوین_زنجان شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین- زنجان، به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 170 کیسه آرد قاچاق به وزن 6 هزار و 800 کیلوگرم که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان جهاد کشاورزی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و 100میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و کیسه های آرد نیز تحویل سازمان غله شد.

کشف سوخت قاچاق در قزوین به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی حاجیان راد، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصای استان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوین_زنجان به یک د


برچسب ها: قزوین - فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان قزوین - استان قزوین - قاچاق - فرمانده انتظامی - آرد قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف آرد و سوخت قاچاق در قزوین

کشف آرد و سوخت قاچاق در قزوین