مطالب مرتبط:
21 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
همچنان راه ارتباطی 24 مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
در پی وقوع سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، خانه های مردم داخل آب رفته، راه های ارتباطی روستا ها هم کاملا قطع شده / زیرساخت های مدیریت بحران فراهم نیست / در حوزه زیرساخت ها، فقط نباید مسئولین بیایند و عکس بگیرند
فیلم| نظارت استاندار از نحوه امدادرسانی به سیلزدگاه جنوب سیستان و بلوچستان
491 حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 18:202024-04-18حوادث

21 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: ورود و تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز اخیر منجر به بسته شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان: ورود و تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز اخیر منجر به بسته شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

 فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان از از بسته شدن 21 محور ارتباطی در جنوب این استان به دلیل طغیان رودخانه های محلی و سیلاب خبر داد.

سرهنگ مصطفی کول زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: ورود و تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان در دو روز اخیر منجر به بسته شدن و آبگرفتگی برخی از محورهای مواصلاتی جنوب استان شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون محورهای چاهان به زرآباد، فنوج به کتیج، دلگان به بمپور، بمپور به فیروز آباد، بمپور به بهشت آباد، کشاری به کنتک، ایرانشهر به خیرآباد، نیکشهر به بنت، جلگه به چاه اسحاق، فنوج به اسپکه، قصرقند به نیکشهر، ایرانشهر به دلگان، دلگان به زهکلوت، دلگان به جلگه، ایرانشهر به مهرستان، بمپور به جلگه، سه راهی نگور به نگور، بریس به چابهار، نوبندیان به ریمدان، نگور به بریس و فنوج به بنت بسته است.


برچسب ها: تداوم فعالیت سامانه بارشی - سیستان و بلوچستان - فعالیت سامانه بارشی - محورهای مواصلاتی - استان - سامانه بارشی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

21 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

21 راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است