مطالب مرتبط:
زندگی با همسر زنده سخت است یا همسر مرده؟
محفل قرآن چراغ راه زندگی در مقبره تاریخی چلبی اوغلو سلطانیه
رضاییان: بازی تراکتور برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد
مردی پنج روز در کنار جسد همسرش زندگی کرد!
رضا داوودنژاد آخرین سکانس زندگی را بازی کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 12:502024-04-02فرهنگي

«آنگ لی» زندگی «بروس لی» را سینمایی می کند


«آنگ لی» کارگردان برنده سه جایزه اسکار ابراز امیدواری کرد که در فیلم بعدی اش سرانجام زندگی نامه «بروس لی» را با بازی پسرش در نقش اصلی به سینما بیاورد.

- آنگ لی کارگردان برنده سه جایزه اسکار ابراز امیدواری کرد که در فیلم بعدی اش سرانجام زندگی نامه بروس لی را با بازی پسرش در نقش اصلی به سینما بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنگ لی فیلم ساز تایوانی که سابقه ساخت فیلم های موفقی چون ببر خیزان، اژدهای پنهان ، زندگی پی و کوهستان بروکبک را بر عهده داشته است، قرار است در پروژه بعدی سینمایی خود فیلم زندگی نامه بروس لی بازیگر فیلم های رزمی را به سینما بیاورد و میسون لی فرزند این سینماگر نیز برای بازی در فیلم های اکشن و رزمی انتخاب شده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این فیلم وجود ندارد، اما آنگ لی در بیانیه ای درباره فیلم گفت که احساس می کند داستان بروس لی را روایت می کند زیرا شباهت هایی بین داستان زندگی او و این ستاره سینما و هنرهای رزمی پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایندی وایر، آنگ لی در این باره گفت: بروس لی که نه کاملا آمریکایی و نه کاملا چینی شناخته شده، پلی بود بین شرق و غرب که کونگ فوی چینی را به جهان معرفی کرد، دانشمندی در مبارزه و هنرمندی نمادین که هنرهای رزمی و سینمای اکشن را متحول کرد.


برچسب ها: فیلم - بروس لی - سینما - زندگی نامه - آنگ لی - زندگی - جایزه اسکار
آخرین اخبار سرویس:

«آنگ لی» زندگی «بروس لی» را سینمایی می کند

«آنگ لی» زندگی «بروس لی» را سینمایی می کند