مطالب مرتبط:
امام جمعه زاهدان: ترویج فرهنگ وقف باید بر اساس نیازهای روز جامعه باشد
فوتی طرح عفاف و حجاب، مرد قمه کش از آب در آمد
تصاویر/ تجمع بازاریان و مردم سنندج در حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع عفاف و حجاب
ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
فوت یک دختر به خاطر طرح عفاف و حجاب؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 09:502024-04-17سياسي

سهم وزرات اقتصاد و دارایی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه


فرزاد حبیبیان پور کارشناس ارشد علوم اجتماعی و ارتباطات و فعال رسانه ای در یادداشتی به نقش وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مسئول تنظیم سیاست های اقتصادی و مالی کشور، - ایسنا/ایلام فرزاد حبیبیان پور کارشناس ارشد علوم اجتماعی و ارتباطات و فعال رسانه ای در یادداشتی به نقش وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان مسئول تنظیم سیاست های اقتصادی و مالی کشور، اجرای سیاست های مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک با کشورهای دیگر پرداخته است.

در ادامه این یادداشت آمده است: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه عفاف و حجاب شرح وظایفی که برای وزارت امور اقتصاد و دارایی در نظر گرفته است.

لایحه حجاب و عفاف 71 ماده دارد که در آن وظایفی برای 26 نهاد و دستگاه ها مختلف تعریف کرده است که در این میان برای وزرات اقتصاد و دارایی 5 وظیفه تعیین شده است.

بر اساس ماده 19 وزارت امور اقتصاد و دارایی، مکلف است تا به منظور تحقق اهداف این قانون، به وظایف زیر عمل کند: ممانعت از واردات لباس ممنوعه و مجسمه، عروسک، مانکن و تابلو و سایر محصولات مروج برهنگی، بی عفتی، بی حجابی و بدپوششی نظیر نقاشی، فرش، کتاب و مجله از مبادی گمرکی، مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی.


برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - اقتصاد - اقتصاد و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - اقتصادی - دارایی - فعال رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

سهم وزرات اقتصاد و دارایی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه

سهم وزرات اقتصاد و دارایی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه