مطالب مرتبط:
تشدید بارش ها در نواحی شمال و شمال غرب کشور
آدم ربایی 10 میلیون دلاری در غرب تهران ناکام ماند
صادرات هفت میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی از بنادر غرب هرمزگان
آدم ریایی 10 میلیون دلاری در غرب تهران
اورژانس غرب خراسان در نوروز 34 هزار بیمار را پذیرش کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 08:202024-04-07سياسي

کرمانشاه می تواند هاب IT غرب کشور شود


رییس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه با اشاره به عضویت بالغ بر 400 شرکت و فرد در این سازمان، گفت: متاسفانه از کمتر از 30 تا 40 درصد ظرفیت فعالین حوزه IT در کرمانشاه استفاده می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه با اشاره به عضویت بالغ بر 400 شرکت و فرد در این سازمان، گفت: متاسفانه از کمتر از 30 تا 40 درصد ظرفیت فعالین حوزه IT در کرمانشاه استفاده می شود.

مصیب محبی در گفت و گو با ایسنا، ابتدا گریزی به تاریخچه سازمان نظام صنفی رایانه ای (نصر) در کشور و کرمانشاه زد و افزود: این سازمان که متولی بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است، بر اساس مصوبه قانونی از مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران وقت در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن نیز حمایت از پدیدآورندگان نرم افزار و فعالین حوزه IT و شرکت های این حوزه است.

وی از تشکیل سازمان نظام صنفی رایانه ای کرمانشاه در سال 1390 خبر داد و گفت: حدود 400 فرد، شرکت و فروشگاه عضو این سازمان هستند.

کرمانشاه می تواند هابIT غرب کشور شود محبی سپس از ظرفیت خوب کرمانشاه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یاد کرد و ادامه داد: این پتانسیل را داریم که کرمانشاه را به هاب غرب کشور در حوزه IT تبدیل کنیم، اما قطعا به همراهی و حمایت بیشتر مسئولین نیاز داریم.


برچسب ها: کرمانشاه - نظام صنفی رایانه - سازمان نظام صنفی - سازمان نظام صنفی رایانه ای - سازمان نظام - سازمان - نظام صنفی
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه می تواند هاب IT غرب کشور شود

کرمانشاه می تواند هاب IT غرب کشور شود