مطالب مرتبط:
برخورد قاطع قضایی با هنجارشکنان و حرمت شکنان دینی
عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه خودرو در جاده محلات - خمین جان باخت
اجرای عدالت از وظایف ذاتی و لاینفک دستگاه قضایی زنجان است
آیین احیای شب نوزدهم ماه رمضان در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد
اجرای عدالت از وظایف ذاتی و لاینفک دستگاه قضایی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 14:002024-03-31سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هنجارشکنی در ماه رمضان


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان اقدامات جدی و بازدارنده را با افراد معدود و محدودی که حرمت ایام ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان را رعایت نمی کنند، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری به رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان اقدامات جدی و بازدارنده را با افراد معدود و محدودی که حرمت ایام ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متقیان را رعایت نمی کنند، خواستار شد.

ناصر عتباتی ضمن تشکر از عموم مردم متدین و شریف استان که با احترام کامل به شعائر دینی و مذهبی اقدام کرده اند از دادستان ها خواست در همراهی و همکاری با مجموعه های ضابطین و مدیران شهری با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از هر گونه هنجارشکنی و بی اخلاقی پیشگیری به عمل آید.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی و قانونی جرم است، گفت: به ضابطین دستور داده شده است معدود افرادی که حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی علیه السلام را رعایت نکنند برخورد قاطع قانونی و قضایی صورت گیرد و نسبت به تعقیب و تشکیل پرونده برای این افراد اقدام کنند.


برچسب ها: دادگستری آذربایجان غربی - آذربایجان غربی - رییس کل دادگستری - دادستان - ماه مبارک رمضان - آذربایجان - مولای متقیان
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هنجارشکنی در ماه رمضان

برخورد قاطع دستگاه قضایی با هنجارشکنی در ماه رمضان