مطالب مرتبط:
در فرایند نهضت ملی مسکن دستگاه های اجرایی ملزم به تسریع در اجرای تعهدات خود هستند
34 هکتار زمین اجرای نهضت ملی مسکن در شرق گلستان تامین شد
پرداخت بیش از 278 میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
بیش از 5 هزار تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان پرداخت شد
پرداخت 5205 فقره تسهیلات ودیعه مسکن طی 2 سال گذشته در گلستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 15:302024-04-15اقتصادي

ورود دستگاه قضای گلستان برای کاهش هزینه های تمام شده مسکن


در دیدار امروز اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان با رییس کل دادگستری گلستان، راهکارهای قانونی کاهش هزینه تمام شده ساخت مسکن بررسی شد.

- ایسنا/گلستان در دیدار امروز اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان با رییس کل دادگستری گلستان، راهکارهای قانونی کاهش هزینه تمام شده ساخت مسکن بررسی شد.

در جلسه دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن انبوه سازان با رییس کل دادگستری گلستان، آنها مشکلات، موانع و عواملی که زمان و هزینه ساخت مسکن در استان به ویژه شهر گرگان را افزایش می دهد، طرح و خواستار ورود دستگاه قضایی استان برای رفع این موانع شدند.

رییس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: یکی از مواردی که امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع شعار سال دنبال خواهیم کرد جهش تولید در بخش مسکن است و به زودی نشستی با همین محور با حضور مسئولان در حوزه مسکن، نظام مهندسی و راه و شهرسازی برگزار می شود و الزامات قانونی را پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در ادامه سخنان خود درباره زمان بر بودن رسیدگی به دعاوی حقوقی در حوزه مسکن هم گفت: برای کاهش زمان رسیدگی ها و جلوگیری از قضایی شدن دعاوی این حوزه، تاکید ما بر فراگیر شدن استفاده از داور در قراردادهای حوزه ساخت و ساز مسکن است تا افراد در صورت بروز مشکل، ا


برچسب ها: رییس کل دادگستری گلستان - رییس کل دادگستری - دادگستری گلستان - انجمن انبوه سازان - گلستان - دادگستری - انبوه سازان
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضای گلستان برای کاهش هزینه های تمام شده مسکن

ورود دستگاه قضای گلستان برای کاهش هزینه های تمام شده مسکن