مطالب مرتبط:
آغاز بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی جهان اسلام در کردستان
بزرگ ترین محفل انس با قرآن دانش آموزی در مدارس کردستان برگزار می شود
بزرگ ترین محفل انس با قرآن دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد + عکس
برگزاری محفل انس با قرآن در خراسان شمالی همزمان با جهان اسلام
حضور 800 دانش آموز البرز در بزرگترین محفل قرآنی جهان اسلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 13:002024-04-08اجتماعي

بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی جهان اسلام در کردستان آغاز شد


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش استان کردستان گفت: بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با یاد مظلومیت کودکان غزه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان آغاز شد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش وپرورش استان کردستان گفت: بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با یاد مظلومیت کودکان غزه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان آغاز شد.

مهدی انور، امروز دوشنبه (20 فروردین ماه) در بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام با یاد مظلومیت کودکان غزه که به صورت همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع سنندج آغاز شد، با اشاره به اینکه بزرگ ترین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزی به صورت همزمان در تمام مدارس استان آغاز شده است، اظهار کرد: این محافل در بیش از دو هزار مدرسه سطح استان کردستان و به یاد دانش آموزان مظلوم غزه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین استانی محفل انس با قرآن با حضور جمعی از مسئولان در صحن جدید مسجد جامع سنندج افزود: این محفل قرآنی به صورت مستقیم در شبکه های استانی و قرآن نیز پخش می شود.

رییس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش وپرورش استان، با اشاره به اینکه دانش آموزان شرکت کننده، ثواب این تلاوت ها را به دانش آموزان شهید غزه هد


برچسب ها: محفل انس با قرآن کریم - محفل انس با قرآن - انس با قرآن - اداره کل آموزش وپرورش - جهان اسلام - محفل انس - استان کردستان
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی جهان اسلام در کردستان آغاز شد

بزرگترین محفل انس با قرآن دانش آموزی جهان اسلام در کردستان آغاز شد