مطالب مرتبط:
شهید صیاد شیرازی افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح است
نیروهای مسلح حافظ ارزش های اسلامی و منافع ملی هستند
ادعای رسانه آمریکایی درباره نحوه پاسخ ایران به اسراییل/ گسترش درگیری ها و تنش در دریای سرخ/ آغاز اعزام نیروهای نظامی آلمان به لیتوانی/ حمله هوایی آمریکا و انگلیس به «الحدیده» یمن
صیاد شیرازی نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود
نیروهای مسلح برای هر پاسخی به جنایت اسراییل آمادگی کامل دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 22:302024-04-09سياسي

نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند


نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند و بسیاری از ارتش های منطقه نیز به این موضوع اذعان دارند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند و بسیاری از ارتش های منطقه نیز به این موضوع اذعان دارند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 21 فروردین ماه در جمع صمیمی فرماندهی و کارکنان پایور مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت به مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و هفته ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش ما دارای دو ویژگی و چند نماد خاص هستند که آن ها را در دنیا متمایز کرده است.

وی با اشاره به شاخصه ایمان و مردمی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: ایمانی که نیروهای مسلح ما از آن برخوردار است، در سایر ارتش های جهان وجود ندارد و لذا نیروهای مسلح ایران از دل مردم، با مردم و برای مردم هستند و زندگی می کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران حافظان ارزش های اسلامی و منافع ملی امت اسلامی و ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما در راه خدا و حفظ ارزش ها، شهدایی را تقدیم کرده و در این مسیر جانفشانی های زیادی داشتند.


برچسب ها: نیروهای مسلح - نماینده ولی فقیه در استان - جمهوری اسلامی ایران - نماینده ولی فقیه - ایران - ولایت فقیه - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند

نیروهای مسلح ایران حافظ و پشتیبان ولایت فقیه هستند