مطالب مرتبط:
دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی
دستگیری عامل تیراندازی و کشف یک قبضه سلاح جنگی
کشف کالای قاچاق 11 میلیاردی در لرستان
کشف کالای قاچاق 11 میلیاردی در لرستان
11 میلیارد ریال کالای قاچاق در رومشکان لرستان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 23:402024-03-21حوادث

کشف دو قبضه سلاح شکاری توسط محیط بانان لرستان


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلوی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد و یک قبضه سلاح ساچمه زنی غیرمجاز در منطقه شکار و صید ممنوع هشتاد پهلوی این شهرستان خبر داد.

علی سالاروند گفت: محیط بانان استان طی برنامه گشت و پایش مناطق در دومین روز از تعطیلات ایام نوروز موفق به دستگیری دو نفر متخلف زیست محیطی در مناطق تحت مدیریت استان شدند.

وی افزود: گشت اجرایی یگان حفاظت استان در منطقه شکار و صید ممنوع هشتادپهلو موفق به دستگیری یک نفر متخلف زیست محیطی و کشف یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی غیر مجاز از وی شدند.

سالاروند بیان کرد: متخلف دستگیر شده به همراه سلاح مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به نزدیکترین پاسگاه انتظامی محل تحویل داده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد نیز طی برنامه ریزی انجام شده جهت پایش منطقه در ایام نوروز موفق به دستگیری یک متخلف زیست محیطی و کشف یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی از وی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد شد


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - سلاح شکاری - محیط زیست لرستان - منطقه حفاظت شده - حفاظت محیط زیست - شکار - شکار و صید
آخرین اخبار سرویس:

کشف دو قبضه سلاح شکاری توسط محیط بانان لرستان

کشف دو قبضه سلاح شکاری توسط محیط بانان لرستان