مطالب مرتبط:
مرگ یک دختر در ساختمان وزرا توسط پلیس تکذیب شد
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزییات
تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزییات
تکذیب مرگ یک دختر در بازداشتگاه وزرا / تایید مرگ یکی از اراذل و اوباش حین بازسازی صحنه جرم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 20:552024-04-16حوادث

تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس


مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران بزرگ مرگ یک دختر را در مرکز پلیس واقع در خیابان وزرا را تکذیب و اصل ماجرا را شرح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرکز اطلاع رسانی فاتب طی اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای 9 مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می شود.

بنا بر دستورقضایی  برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی  منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است، دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.


برچسب ها: مرکز اطلاع رسانی - فرمانده انتظامی تهران بزرگ - اراذل و اوباش - مبارزه با اراذل و اوباش - اطلاع رسانی - فرمانده انتظامی تهران - اطلاع
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس

تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس