مطالب مرتبط:
برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری به دلیل سیل در سیستان و بلوچستان
آمار جان باختگان سیل سیستان و بلوچستان
135 حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
آماده باش صددرصدی سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیلاب
ببینید | تصاویری از گرفتار شدن سوخت بران سیستان و بلوچستان در میان سیل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 09:402024-04-17حوادث

برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جاری شدن سیل در هفت استان، از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

- رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جاری شدن سیل در هفت استان، از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق محمودی در این باره گفت: از 27 فروردین ماه تا صبح امروز 29 فروردین، در هفت استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد سیل جاری شد و این استان ها نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، در 47 مورد عملیات به 1190 نفر امدادرسانی شد و طی آن 216 نفر اسکان اضطراری یافتند و 50 نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که 116 تیم عملیاتی شامل 491 امدادگر در عملیات تخلیه آب از 21 واحد مسکونی شرکت کردند، افزود: 3 اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با 80 دستگاه چادر، برای افراد متاثر از سیل، برپا شد.

براساس گزارش پایگاه خبری هلال احمر، رییس سازمان امدادونجات گفت: 59 دستگاه چادر، 249 تخته پتو، 154 تخته موکت، 1133 کیلوگرم نایلون، 57 بسته غذایی و 411 قوطی کنسروجات، بین افراد متاثر توزیع شد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - اردوگاه اسکان اضطراری - اسکان اضطراری - امداد - سازمان امداد و نجات - بلوچستان - امدادرسانی
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل

برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل