مطالب مرتبط:
فال شیخ بهایی شنبه18 فروردین ماه 1403 | نیت کنید و جواب را ببینید
زیباترین دختر ایران این دختر است / جذابیت در این دختر خلاصه شده / هانا پاک نیت کیست؟ + بیوگرافی و عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-06اقتصادي

نیت شر پشت یک پیامک!


ـــــــــــــان و کنترل (Command and Control Attacks)، نوعی از حملات سایبری است که شامل ابزارهایی برای برقراری ارتباط و کنترل یک ماشین (مثلا گوشی موبایل)  یا شبکه آلوده می شود.

- حملات فرمـــــــــــــــان و کنترل (Command and Control Attacks)، نوعی از حملات سایبری است که شامل ابزارهایی برای برقراری ارتباط و کنترل یک ماشین (مثلا گوشی موبایل)  یا شبکه آلوده می شود.

یک هکر برای اینکه تا حد امکان از حمله بدافزارش سود ببرد، به یک شبکه مخفی یا بهتر بگوییم یک در پشتی بین سرور خود و شبکه یا ماشین مورد حمله قرار گرفته نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همشهری نوشت: هفته گذشته وزارت رفاه درخصوص پیامک جعلی کمک هزینه یک میلیون تومانی کالابرگ الکترونیکی به مردم هشدار داد و اعلام کرد که به هیچ وجه وارد لینک ارسال شده، نشوید.

با وجود تذکرهای بسیار از سوی مقامات مختلف و کارشناسان حوزه سایبری، باز هم بسیاری از مردم گرفتار چنین پیامک هایی می شوند.

روش کار چگونه است؟ در مدل کلاهبرداری کالابرگ، پس از کلیک کردن روی لینک ارسال شده توسط پیامک، قربانی پس از فرآیندی کوتاه به یک درگاه پرداخت متصل می شود.

آنجا معمولا درخواست پرداخت مبلغ جزیی می شود و در انتهای کار پیام خطای فنی به شما می دهد؛ چون درواقع بانک و درگاهی درکار نبوده است! البته اینها واقعا مهم نیست؛ چون اطلاعات حساب


برچسب ها: برقراری ارتباط - حملات سایبری - کنترل - سایبری - شبکه - حملات - ماشین
آخرین اخبار سرویس:

نیت شر پشت یک پیامک!

نیت شر پشت یک پیامک!