مطالب مرتبط:
بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین
بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره یک نیروگاه اتمی در اوکراین
ونزوئلا: صلح زمانی تضمین می شود که قوانین بین المللی، در مورد مردم و دولت فلسطین برقرار شود
استقلال به جای بیانیه علیه پرسپولیس یقه کمیته داوران را بگیرد/ رفتار باشگاه بوی حمایت از نکونام را نمی دهد/ خطیر قبلا کارمند فدراسیون بوده و با تاج رفیق است!
بیانیه جمعی از تشکل های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی+جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 13:402024-04-14سياسي

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی در راستای پاسخ به جنایت های متعدد این رژیم منحوس از جمله .

- دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی، طی بیانیه ای تأکید کرد که ایران ساکت نمی نشیند تا دشمن جرات جسارت و تجاوز های بعدی را بیابد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در پی حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی در راستای پاسخ به جنایت های متعدد این رژیم منحوس از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیمو لا حوْل و لا قوّه إلّا باللّه الْعلیّ الْعظیمخداوند قادر متعال را حمد و ثنای وافر و مستمر می گوییم که در عصری زندگی می کنیم که، ولی فقیه شجاع، دانا، حکیم و جامع الشرایط بر ما ولایت دارد که با فرماندهی کل قوا همواره بزرگترین و برترین اقتدار شرف و عزت را ب


برچسب ها: حمایت از انتفاضه فلسطین - کنفرانس بین المللی - انتفاضه فلسطین - بین المللی - سپاه پاسداران انقلاب - رژیم غاصب صهیونیستی - دبیرخانه
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین