مطالب مرتبط:
شیخ نعیم قاسم: برای هر سناریویی مقابل صهیونیست ها آماده ایم
حجاب خط مقدم جمهوری اسلامی در جنگ فرهنگی است
خطیب جمعه بیرجند: جنگ ترکیبی برای جلوگیری از حاکمیت الهی است
شهید آوینی همیشه در تاریخ مستندسازی جبهه و جنگ درخشنده است
سردار مؤیدی: در جنگ ترکبیی با دشمنان قرار داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 10:352024-04-13بين الملل

نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده ایم


معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در واکنش به تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر توسعه دامنه جنگ با لبنان بر آمادگی این جنبش برای جنگ گسترده تاکید کرد.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در واکنش به تهدیدهای مداوم مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی مبنی بر توسعه دامنه جنگ با لبنان بر آمادگی این جنبش برای جنگ گسترده تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: آمریکا بزرگترین فریبکار است و صفت شیطان بزرگ برایش مناسب است.

طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: کشتن فرزندان اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، اقدامی بزدلانه است و دشمن بدون هیچ محدودیتی مردم را می کشد.

نعیم قاسم افزود: دیدید که چگونه اسراییل با مدیریت و حمایت آمریکا و با حمایت غرب و حمایت بین المللی دست به کشتار سازمان یافته و گرسنگی دادن به همه ملت فلسطین در غزه، کشتار سیستماتیک کودکان و زنان و تخریب خانه هایشان زد.

وی ادامه داد: حقوق بین الملل کجاست؟ آن هایی که از حقوق بین الملل صحبت می کنند می گویند که اسراییل حق دفاع از خود، در برابر کودکان و خانه ها را دارد، دشمن با مجاهدین نمی جنگد و جرات نزدیک شدن به آنها را ندارد و در مقابله با آنها هیچ دستاوردی ندارد.


برچسب ها: معاون دبیرکل حزب الله لبنان - معاون دبیرکل حزب الله - دبیرکل حزب الله لبنان - دبیرکل حزب الله - حزب الله لبنان - رژیم صهیونیستی - نعیم قاسم
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده ایم

نعیم قاسم: برای جنگ گسترده آماده ایم