مطالب مرتبط:
اما و اگرهای طرح عیدانه تامین اجتماعی برای سهامدار کردن بازنشستگان
اجرای طرح اعتکاف علمی در لرستان
آغاز اجرای طرح «خانواده میزبان» در 6 استان
پرداخت3 میلیون 200 هزارتومان به بازنشستگان با اجرای مرحله اول همسان سازی | مبلغ دقیق افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
استاندار آذربایجان شرقی: کار جهادی ضرورت اجرای طرح های عمران شهری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 23:502024-03-29حوادث

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها در ملایر


جانشین فرماندهی انتظامی ملایر از دستگیری شش نفر متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان جانشین فرماندهی انتظامی ملایر از دستگیری شش نفر متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامحسین نوروزی گفت: در راستای برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و افراد مزاحم در پارک ها این طرح با تلاش مامورین در سطح تفرجگاه ها با هماهنگی دستگاه قضایی به اجرا درآمد .

جانشین فرماندهی انتظامی ملایر افزود: در اجرای این طرح ماموران در بازرسی از تعدادی از واحدهای صنفی تعداد 10 عدد قلیان را جمع آوری و تذکرات لازم را به متصدیان مربوطه دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این ماموریت همچنین تعداد سه نفر که بدون عذر موجه به صورت علنی اقدام به روز خواری می کردند و یک نفر به علت نگهداری اقلام ممنوعه دستگیر شده اند.

وی بیان کرد: ماموران در این طرح یک نفر مصرف کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر و همچنین یک نفر سارق که به دو فقره سرقت اعتراف کرد را دستگیر کردند.

نوروزی افزود: تعداد پنج دستگاه خودرو به علت تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه ها


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - امنیت اجتماعی - تفرجگاه - اجتماعی - فرماندهی - انتظامی - پاکسازی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها در ملایر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی تفرجگاه ها در ملایر