مطالب مرتبط:
زمان ثبت سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی جدید
آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از اردیبهشت ماه
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از اردیبهشت ماه
آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از اردیبهشت ماه
ممنوعیت بازنشستگی معلمان در طول سال تحصیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 12:302024-04-11اجتماعي

بازنگری غیرمحسوس کتب درسی کلاس اولی ها برای سال تحصیلی جدید


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از بازنگری کتاب های درسی پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و در عین حال تاکید کرد که این بازنگری چیزی نیست که جامعه به صورت عمومی احساس بکند.

- رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از بازنگری کتاب های درسی پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و در عین حال تاکید کرد که این بازنگری چیزی نیست که جامعه به صورت عمومی احساس بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش در این باره گفت: کتاب های درسی بر اساس نوع کتاب و رشته معمولا در بازده های زمانی 10 یا 15 ساله نیاز به بازنگری دارند البته برخی کتب بازده زمانی کمتری دارند.

وی اضافه کرد که امسال تقریبا زمان بازنگری کتب درسی رسیده است و بخشی از برنامه را تغییر دادیم و براین اساس انشالله امسال و برای سال تحصیلی جدید اجرای آزمایشی محدودی را برای پایه اول ابتدایی خواهیم داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش براین نکته نیز تاکید کرد که این بازنگری کتب درسی کلاس اولی ها چیزی نیست که جامعه به صورت عمومی احساس بکند یعنی معلمان و دانش آموزان پایه اول و خانواده هایشان همان کتاب های عادی را می خوانند اما یک فرایندی است که بازخوردش به خود ما باز می گردد تا برای ساله


برچسب ها: بازنگری - سال تحصیلی جدید - کتاب های درسی - آموزش و پرورش - وزارت آموزش و پرورش - پایه اول ابتدایی - سال تحصیلی
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری غیرمحسوس کتب درسی کلاس اولی ها برای سال تحصیلی جدید

بازنگری غیرمحسوس کتب درسی کلاس اولی ها برای سال تحصیلی جدید