مطالب مرتبط:
تصاویر/ جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در تکاب
گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی
ابهاماتی در پرونده اختلاس 2 میلیون دلاری بندر امام/ احتمال افشای تخلفات مالی دیگری نیز وجود دارد؟
گذشت 42 درصدی شکات یزدی در پرونده های جرائم مالی
ماموران ساواک هنگام دستگیری بهزاد نبوی از کشوی میزش یک چک با عددی بزرگ را برمی دارند و نقدش می کنند! / نبوی از همان زندان از پرویز ثابتی شکایت کرد که دادگستری رژیم پهلوی، ثابتی را محکوم کرد و دستور داد پول برگردد/ ارائه ی مستندات این پرونده به جنتی باعث تایید صلاحیت نبوی در مجلس ششم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 11:302024-04-09اقتصادي

جلب رضایت برای 3 پرونده قصاص در قوچان/24 محکوم مالی در صف آزادی هستند


رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی شهرستان قوچان گفت: پارسال با تلاش های کارگروه صلح و سازش 3 مورد پرونده قصاص منجر به رضایت شد.

- رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی شهرستان مطرح کرد جلب رضایت برای 3 پرونده قصاص در قوچان/24 محکوم مالی در صف آزادی هستند ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی شهرستان قوچان گفت: پارسال با تلاش های کارگروه صلح و سازش 3 مورد پرونده قصاص منجر به رضایت شد.

مصطفی بهرامی 21 فروردین در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: پارسال 77 نفر زندانی با بدهی 8 میلیارد تومانی از زندان آزاد شدند که حدود 2 میلیارد تومان از بدهی این افراد با کمک خیرین و ستاد دیه استان پرداخت شد و باقی مانده مبلغ توسط شکات تخفیف داده شده بود.

وی افزود: با کمک مددکاران توانستیم برای 352 نفر رضایت شاکی را جلب کنیم که منجر به آزادی 133 نفر از زندانیان و تخفیف مجازات برای سایر زندانیان شد، در این موارد در حالی که مشکل زندانی برطرف و آزاد شده به درخواست شاکی هم رسیدگی شده است.

بهرامی با بیان اینکه اکنون 24 نفر محکوم مالی در زندان قوچان در صف آزادی هستند، اظهار کرد: بدهی این زندانیان حدود 30 میلیارد تومان است که بازهم در بحث تخفیف از شکات و همچنین استفاده از کمک های ستاد دیه همکاران ما کار خواهند کرد.


برچسب ها: زندان - رییس اداره - رضایت - شهرستان قوچان - میلیارد تومان - پرونده - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

جلب رضایت برای 3 پرونده قصاص در قوچان/24 محکوم مالی در صف آزادی هستند

جلب رضایت برای 3 پرونده قصاص در قوچان/24 محکوم مالی در صف آزادی هستند